پلاسروید

برترین ترفند های دنیای وب


۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

سلامت خدمت همه کاربران پلاسروید

با نرم افزار مدیریت کانال تلگرام با شما هستیم که کلی امکانات داره و بعضا در سایت ها با قیمت گزاف به فروش می رسه اما ما با مبلغی ناچیز اون رو در اختیار شما قرار میدیم. اگر شما صاحب یک کانال تلگرام هستید این نرم افزار قطعا به درد شما خواهد خورد.

ادامه مطلب...
کانال تلگرام
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چه موقع از ریپورت تلگرام خارج می شم؟

حتما تا حالا براتون پیش اومده که توی تلگرام بخواید بدونید چه موقعی از ریپورت در میاین یا چرا اصلا ریپورت شدید . خب تلگرام ربات رسمی خودشو در این زمینه معرفی کرده زمان دقیق رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن شما رو میگه حالا ما یه آموزش کوچیک در رابطه با کار با این ربات به شما میدیم.

ادامه مطلب...
کانال تلگرام
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ساخت اکانت تلگرام بدون شماره

سلام خدمت دوستان عزیز پلاسروید

امروز با یک ترفند ویژه در خدمت شما هستیم که در برخی از کانال های تلگرام و سایت ها در حال فروش هستش . بله ترفند ساخت اکانت تلگرام بدون شماره!

خب درسته که امکاناتش در حد تلگرام واقعی نیست اما بسیار کاربردی و مفید هست.

در واقع برای اجرای این ترفند نیازمند یک ربات تلگرام و برنامه مخصوص این کار هستیم که برنامه رو میتونید از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید.(لینک دانلود اخر همین پست)

ادامه مطلب...
کانال تلگرام
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آموزش ساخت ربات تلگرام

با اموزش ساخت ربات تلگرام در خدمت شما عزیزان هستیم . احتمالا شما هم ربات های تلگرام رو دیدید که قابلیت های زیادی دارن و اکثرا از اون ها استفاده میکنند ما قصد داریم که نحوه ساختن یک ربات رو به شما اموزش بدیم و بعد از اون شما میتونید اون رو به سرورهای بات ساز وصل کنید و امکانات اون رو بالاتر ببرید.

ادامه مطلب...
کانال تلگرام
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نمایش پسوردهای ذخیره شده در کروم

سلام خدمت همه همراهان پلاسروید

حتما تا حالا پیش اومده که توی یک سایتی عضو بشید و بعدا پسورد ورود به حساب کاربری اون سایت رو فراموش کنید.خب با این ترفند ساده خیلی راحت میتونید پسوردی رو که گزاشتید بدست بیارید.

ادامه مطلب...
کانال تلگرام
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰